Osa korjausehdotuksista on tullut sähköpostilla, joten kaikista pikkujutuista ei ole topickia. Kaikki tämän hetkiset korjausta vaativat jutut kuitataan kunkin ongelman perään. Tarvittaessa ilmoitus myös täällä.
KirjautumisongelmaKirjautumisessa on ilmentynyt ongelmia, jotka yksilöytyvät sattumanvaraisesti eri selaimiin. Ongelma on softapohjainen. Myös melodeon.netin foorumissa on sama hässäkkä (ainakin minulla sen jälkeen, kun tyhjensin välimuistissa olevat tiedot).
Ongelma alkanut syyskuussa 2008 1.1.6 foorumisoftan myötä. V.netin foorumin nykyinen versio 1.1.7. Ongelman tuntomerkit:
- käyttäjä joutuu kirjautumaan useaan otteeseen ennen kuin pääsee sisälle.
- käyttäjä joutuu kirjautumaan uudelleen sisään käytyään foorumin ulkopuolisilla sivulla samalla selaimen välilehdellä (esim. forum - Yle.fi - forum) Tämä tapahtuu vaikka olisi kirjautuneena ikuisesti foorumille
Ongelma on yleisin IE-selaimella, mutta myös ongelma on ilmentynyt myös Firfoxilla.
Ongelma ei koske kaikkia käyttäjiäKirjautumisongelman korjausToistaiseksi olemassa olevat ohjeet eivät ole auttaneet ongelman korjaamiseen. Jotkut foorumilla ei-sisäänkirjautuneet huomasivat etusivun olen ilman thefreereed-oletusteemaa. Sori, se olin minä yrittäen tehdä korjausta

Toivotaan, että tulee ohjelmistopäivityksiä nopeasti.
Ensiapua ongelmista kärsiville saa pienellä kikalla: kun tulette foorumille "kirjautuneena", niin painakaa yläpalkissa olevaa kirjaudu-linkkiä (vieressä lukee rekisteröidy). Tämän jälkeen paina Etusivu-painiketta. Nyt olet foorumilla kirjautuneena aivan kuten sinun pitäisikin olla. Kikka ei toimi, jos olet kirjautunut ulos viime käynnillä.