Vapaalehdykkä-foorumi The Free Reed Forum
19-05-2012, 17:09:12 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: 2.5.12 - Ylläpito lomailee kesän ensimmäisen "satsin" 9.-17.6. välisenä aikana. Tällöin olen kaikkien(!) tiedotusvälineiden ulkopuolella. Laita soitin kesäkuntoon siis toukokuussa. Muut loma-ajat koko kesän osalta löytyvät www.harmonikanrestaurointi.net -osoitteesta.

Etusivu  Vapaalehdykka.netBlog Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Soitto-opiskelu kansalaisopistossa  (Luettu 1426 kertaa)
olli
Hero Member

Profiili
« Vastaus #15 : 08-03-2010, 21:50:49 »

Joo nuo Jopen mainitsemat porukat ovat osin tuttuja.  Ovat pitäneet konsertteja Oulussa ja ympäristössä.  Olen käynyt kuuntelemassa.  Pitänee syksyllä käydä tutustumassa, miten porukkaan sisäistyisi. Iskee silmää
tallennettu

Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!
Charade
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #16 : 26-09-2010, 20:57:45 »

Kuinka kauan nuo opistojen tunnit teillä kestää? Kun meillä on vain 45 minuuttia...

Itse ilmoittauduin alkeiskurssille, vaikka olen harrastanut soittamista aikaisemminkin. Tosin ala-asteella kun on viimeksi soiteltu (n. 15vuotta sitten) ja soitinkin vaihtunut välissä, niin päätin mennä ihan alkeisiin taas. Jospa muistuisi mieleen jotakin.

Ja eikö ensimmäisenä opiskeltavana kappaleena tullut joku Veikko Ahvenaisen valssi, jonka olin joskus opetellut ja jonka selvitin kymmenessä minuutissa...

Ongelma on se, että tiedän, että pitäisi aloittaa ihan alusta, mutta motivaatiota ei lisää se, että osaan soittaa mm. metsäkukkia ilman nuotteja... Se soitonopetus, mitä sain nuorena, oli melkoisen ala-arvoista (näin kun vanhempana ajattelee). Osaan kyllä jotakin mutta en oikeastaan osaa yhtään mitään.

Saa nähdä kuinka pian vaihdan yksityisopetukseen...
tallennettu
olli
Hero Member

Profiili
« Vastaus #17 : 27-09-2010, 10:35:00 »

Kannatan yksityisopettajaa. Iskee silmää  Oma motivaationi kasvoi sanoin kuvaamattoman paljon.  Joka ikinen viikkotunti tuo jotain uutta näin vanhallekin harrastajalle (siis ikävuosiltaan vanha, soittajana ei niinkään) Virnistää
tallennettu

Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!