Vapaalehdykkä-foorumi The Free Reed Forum
22-05-2012, 01:56:03 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: 2.5.12 - Ylläpito lomailee kesän ensimmäisen "satsin" 9.-17.6. välisenä aikana. Tällöin olen kaikkien(!) tiedotusvälineiden ulkopuolella. Laita soitin kesäkuntoon siis toukokuussa. Muut loma-ajat koko kesän osalta löytyvät www.harmonikanrestaurointi.net -osoitteesta.

Etusivu  Vapaalehdykka.netBlog Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hanureiden hinnoittelusta  (Luettu 4757 kertaa)
Viljo
Accordion manufacture artisan
Administrator

Kaikki riippuu siitä, mihin uskoo.

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 04-01-2010, 11:27:48 »

Kiitos vastauksesta.
Se hieman mietityttää että onko tuo solton menettänyt merkitystä, kun on tullut nuo digi-hanurit? Tuossahan on se hyvä että on molemmat, perinteinen ja digi. Huonoa tietenkin että painoa paketilla on tuplasti digi-haitariin verrattaen.
T:Markku

Kannattaa melkein soittaa tai käydä arvioituttamassa tuota peliä sellaisen ammattilaisen kanssa, joka on midilaitteiden kanssa tekemisissä enemmän kuin minä. Tero Tampereella osaisi ainakin sanoa ja on niitä muitakin tekijöitä siellä sun täällä..
tallennettu

With warm regards,
Viljo
waltsu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #16 : 05-01-2010, 10:04:27 »

Makelle ihan pikkuvihjeeksi.Ilmoita ne erikseen.Älä edes yritä myydä niitä yhdessä.Se hanurikin on helpompi myydä,jos et mainitse itse ilmoituksessa midistä mitään.Kerrot sitten potentiaaliselle ostajaehdokkaalle tarkemmin.Modulit on edelleenkin valtaosalle hanuristeista niin vieraita,että sanovat niille vieläkin lähes kädestäpitäen päivää.
Se ms-40 on edelleen käyttökelpoinen moduli,ja varsinkin sen puhallin saundit kestää vertailun vieläkin pelkkien digihanureiden kanssa.Lisäksi se on komppikone.Jotenka käy hyvin digihanurin jatkeeksi.
tallennettu
htoyryla
Hero Member

Profiili
« Vastaus #17 : 05-01-2010, 18:33:12 »

Makelle ihan pikkuvihjeeksi.Ilmoita ne erikseen.Älä edes yritä myydä niitä yhdessä.Se hanurikin on helpompi myydä,jos et mainitse itse ilmoituksessa midistä mitään.

Tuossa on hyvinkin perää. Itsekin huomaan, etten edes lue haitari-ilmoitusta jos siinä mainitaan midi. Ja minä olen sentään puuhannut midilaitteiden kanssa 20 vuotta, vaikkei haitareiden yhteydessä. Tai ehkä juuri siksi.
tallennettu

mie pellaan niinko tykkään, enkä niinko neuvothaan, ja tällä kertaa näin
make82
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #18 : 05-01-2010, 19:27:10 »

Kiitoksia waltsu ja htoyryla.
Onkos ideaa minkälaista hintaa soltonille kannattaisi laittaa, en äkkiseltään löytänyt yhtään myynnissä olevaa?
T:markku
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!