Vapaalehdykkä-foorumi The Free Reed Forum
22-05-2012, 16:38:20 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: 2.5.12 - Ylläpito lomailee kesän ensimmäisen "satsin" 9.-17.6. välisenä aikana. Tällöin olen kaikkien(!) tiedotusvälineiden ulkopuolella. Laita soitin kesäkuntoon siis toukokuussa. Muut loma-ajat koko kesän osalta löytyvät www.harmonikanrestaurointi.net -osoitteesta.

Etusivu  Vapaalehdykka.netBlog Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kohta 200 täynnä!  (Luettu 688 kertaa)
olli
Hero Member

Profiili
« : 05-03-2011, 23:19:53 »

On tämä mahtava aikaansaannos Viljolta; kohta 200 "jäsentä" mukana aktiivisia kirjoittajia.  Itse, harrastelijana, olen saanut paljon tältä sivustolta intoa haitarinsoittooni.  Olen pyrkinyt aktivoimaan porukoita kirjoittelemaan ja ottamaan kantaa.  Hyvä niin, olemme yhdessä saaneet  Viljon sivuston Suomen johtavaksi haitarisivustoksi.  Jatkakaamme hienoa työtämme haitarimusiikin edistämiseksi edelleen! Hymyilee leveästi
« Viimeksi muokattu: 05-03-2011, 23:23:32 kirjoittanut olli » tallennettu

Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!
Viljo
Accordion manufacture artisan
Administrator

Kaikki riippuu siitä, mihin uskoo.

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05-03-2011, 23:29:45 »

Onhan se iso luku jo. Sen olen itse huomannut, että monet tulevat hakemaan jotain tiettyä juttua. Oli se sitten tietoa tai nuotteja. Sitten on näitä muutamien viestien lähettäjiä, mutta samalla aktiivilukijoita. Viimeksi sitten on nämä hurahtaneet - aktiivijäsenet :-)

Eikä tilastoissa näy taantuman merkkejä, päin vastoin: tasaista kasvua.
tallennettu

With warm regards,
Viljo
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!