Vapaalehdykkä-foorumi The Free Reed Forum
22-05-2012, 17:07:27 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: 2.5.12 - Ylläpito lomailee kesän ensimmäisen "satsin" 9.-17.6. välisenä aikana. Tällöin olen kaikkien(!) tiedotusvälineiden ulkopuolella. Laita soitin kesäkuntoon siis toukokuussa. Muut loma-ajat koko kesän osalta löytyvät www.harmonikanrestaurointi.net -osoitteesta.

Etusivu  Vapaalehdykka.netBlog Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Roland BK-7m moduli  (Luettu 987 kertaa)
jomppe
Newbie
*

Profiili
« : 04-04-2011, 15:55:23 »

Millaisia kokemuksia on kertynyt  Rolandin BK-7m äänimodulista?
Jomppe

« Viimeksi muokattu: 26-07-2011, 08:04:53 kirjoittanut jomppe » tallennettu
Pelle Jollasbo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : 07-04-2011, 22:15:20 »

Tavallisena harrastelija-kotihaitaristina ei minulla ole minkäänlaista kokemusta Rolandin BK-7m moduulista. Akustisen Bugarin lisäksi minulla on FR-3X hanuri ja sen takia olen seurannut keskustelua ’AFF- rolandsv-accordions’ foorumilla. Tällä mainitulla foorumilla on viime aikoina keskusteltu paljon myös kyseisestä moduulista ja aiheesta on kymmeniä viestejä – mielipiteitä näyttää olevan sekä puolesta että vastaan. Käy Jomppe tutustumassa mainittuun foorumiin (jollei se ole entuudestaan tuttu). Foorumiin pitää kirjauttautua ennen kuin viestejä voi lukea tai osallistua keskusteluun.  Linkki AFF-rolands foorumiin:

http://launch.groups.yahoo.com/group/rolandv-accordions/?yguid=351178955

t. pelle jollasbo
tallennettu
Pelle Jollasbo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : 10-04-2011, 21:33:30 »

Toinen kysymys on sitten komppipuoli, mikä tuntuu olevan kovasti pop-painotteinen. Käyttäjien kokemukset näyttävät olevan toistaiseksi melko vähäisiä, joten ehkä kaikkia ominaisuuksia ei vielä ole saatu kaivettua esille ja säätöjä kohdalleen.
Jomppe  

Olen ymmärtänyt, että moduulin mukana tulevien musiikkityylien lisäksi, on hankittavissa (ladattavissa) muitakin tyylejä jollei olemassa olevat riittä.
t. pelle jollasbo
tallennettu
Pelle Jollasbo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : 11-04-2011, 22:00:08 »

Mutta asiasta toiseen. Millainen rooli digihaitarilla on soitoissasi? Myös minulla on höyryhaitari, jota soittelen pienessä harrastajaryhmässä. Kotona käýtän lähes aina digihaitaria.
Jomppe 

Aika lailla samanlainen on minullakin Rollen käyttö. Aänen ulostulo kuulokkeiden kautta ja säästän siten vaimon korvia - joskus niistä ikävistäkin harjoituksista (toistoja toistojen perään) ja väärinsoitosta. Eikä naapurit häiriinny vaikka soittaisi illalla myöhään niin kovaa kuin haluaa ja korvat kestää.

t. pelle jollasbo
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!