Vapaalehdykkä-foorumi The Free Reed Forum
22-05-2012, 17:43:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: 2.5.12 - Ylläpito lomailee kesän ensimmäisen "satsin" 9.-17.6. välisenä aikana. Tällöin olen kaikkien(!) tiedotusvälineiden ulkopuolella. Laita soitin kesäkuntoon siis toukokuussa. Muut loma-ajat koko kesän osalta löytyvät www.harmonikanrestaurointi.net -osoitteesta.

Etusivu  Vapaalehdykka.netBlog Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harmonikan historia Suomessa -seminaari  (Luettu 487 kertaa)
htoyryla
Hero Member

Profiili
« Vastaus #15 : 16-09-2011, 18:59:45 »

Tosca näyttää sitten taas olevan myynnissä, mikäs siihen on syynä?
Missäs se on kaupan?  Onko sama peli?

http://www.huuto.net/kohteet/2-rivinen-haitari-c_f-tosca/190711254

Ihmettelisin jos ei ole sama peli. Mutta eipä mitään. En lähde huutamaan vaikka kaksirivisen hankinta kiinnostaa. Näin jossain että mainitsit kielten syttyvän vähän hitaasti. Mulla kun on jo noita karmoskoita, niin jos hommaan tämmöisen kaksirivisen niin sillä pitää soundin ja soitettavuuden sopia just eikä melkein tuommoiseen rytmikkääseen pelimannimeininkiin.
tallennettu

mie pellaan niinko tykkään, enkä niinko neuvothaan, ja tällä kertaa näin
Dukextra
Jr. Member
**

Profiili
« Vastaus #16 : 18-09-2011, 20:46:43 »

Joo peli on myynnissä. Minä sen siis Ollilta ostin.
Etsin C/F peliä esiintymiseen. Tässä haitarissa on aika hentoiset äänet verrattuna 3-äänikertaiseen corsoon yms, eikä käytössäni ole äänentoistolaitteita, joten peli ei vastaa omaa käyttötarkoitustani.
Mulla on ylimääräisenä C/F kielisarja, mutta sekään ei tähän peliin sopinut heittämällä enkä halua aloittaa puutöiden tekemistä Hymyilee Siksi peli on uudelleen myynnissä.
Muuten kyllä ihmettelen haitarin hyvää kuntoa ja tiiveyttä.
tallennettu
htoyryla
Hero Member

Profiili
« Vastaus #17 : 18-09-2011, 20:48:54 »

Joo peli on myynnissä. Minä sen siis Ollilta ostin.
Etsin C/F peliä esiintymiseen. Tässä haitarissa on aika hentoiset äänet verrattuna 3-äänikertaiseen corsoon yms, eikä käytössäni ole äänentoistolaitteita, joten peli ei vastaa omaa käyttötarkoitustani.
Mulla on ylimääräisenä C/F kielisarja, mutta sekään ei tähän peliin sopinut heittämällä enkä halua aloittaa puutöiden tekemistä Hymyilee Siksi peli on uudelleen myynnissä.
Muuten kyllä ihmettelen haitarin hyvää kuntoa ja tiiveyttä.

No, enpä tosiaan itse nyt taida ostaa. Tuolta toisesta ketjusta oletkin kai jo huomannut millaiseen peliin päädyin.
tallennettu

mie pellaan niinko tykkään, enkä niinko neuvothaan, ja tällä kertaa näin
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!