Vapaalehdykkä-foorumi The Free Reed Forum
22-05-2012, 18:47:40 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: 2.5.12 - Ylläpito lomailee kesän ensimmäisen "satsin" 9.-17.6. välisenä aikana. Tällöin olen kaikkien(!) tiedotusvälineiden ulkopuolella. Laita soitin kesäkuntoon siis toukokuussa. Muut loma-ajat koko kesän osalta löytyvät www.harmonikanrestaurointi.net -osoitteesta.

Etusivu  Vapaalehdykka.netBlog Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuusulan polkka  (Luettu 129 kertaa)
Urkuhaitari
Newbie
*

Profiili
« : 26-01-2012, 00:26:23 »

Terves!

Olen siis etsiskellyt Tuusulan polkan nuotteja tässä hetkisen aikaa mutten ole löytänyt mistään :/ joten,voisiko joku viisas kertoa mistä mahdollisesti saisin ko. nuotin tai joku jolla jo tämä nuotti on niin viitsisitkö ottaa yhteyttä jos haluat lähettää minulle ko. nuoin niin annan s-posti osoitteeni!

Kiitos!

Jimi
tallennettu
Kuikka
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : 26-01-2012, 08:20:33 »

Moro

Kirjaston haulla löysin ainakin kaksi teosta joista löytyy ko. kappale.

- Kimmo Mattila, Harmonikan ABC (osa A)
- Seppo Leino, Harmonikkakerho

- Marko -
tallennettu
Pukari
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : 26-01-2012, 09:59:30 »

Terves!

Olen siis etsiskellyt Tuusulan polkan nuotteja tässä hetkisen aikaa mutten ole löytänyt mistään :/ joten,voisiko joku viisas kertoa mistä mahdollisesti saisin ko. nuotin tai joku jolla jo tämä nuotti on niin viitsisitkö ottaa yhteyttä jos haluat lähettää minulle ko. nuoin niin annan s-posti osoitteeni!

Kiitos!

Jimi

Jos et illalla ole vielä saanut ko nuottia, niin etsin sen sulle. Nyt päivällä ei aikaa ja noita kansioita melko monta selattavana.
tallennettu
olli
Hero Member

Profiili
« Vastaus #3 : 26-01-2012, 14:01:18 »

Löytyy nuotit Tuusulan polkkaan F-duurissa sekä yhdelle että kahdell haitarille!  Ilmoita osoite niin lähtee välittömästi!  Löysin vielä "amerikkalaisen" Jonny Loken sovituksen kirjasta V. Vesterinen ja Georg de Godzinsky Hamonikkakoulu.  Loke oli sovittanut polkan As-duuriin, mutta transponoin senkin f-duuriin.  Joten sekin tulee, voi vertailla!
« Viimeksi muokattu: 26-01-2012, 15:22:35 kirjoittanut olli » tallennettu

Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!