Suomen Harmonikkaliitto

Höyhen ilmassa + muita?

Aloittaja NuoriHaitaristi, 09-05-2020, 16:41:55

« edellinen - seuraava »

NuoriHaitaristi

Ihan ykkösenä olisi hakusessa nuotit kappaleeseen höyhen ilmassa. Mikäli olisi antaa edes vinkkiä mistä löytää tämä (+muut mitä etsin) niin arvostaisin kovasti! Jahka sitä kirjastot aukeaisivat karanteenista niin pääsisi etsiskelemään... Vai joutaako  sitä korvalla opettelemaan...?


Tässä myös se liuta muista nuoteista mitä etsin:

-El relicario
-La tempete
-Punching ball
-Novelty accordion
-Basso ostinato
-Helisevä puro
-Laivaston tanssiaiset
-Tukholman polkka
-Bianco E Nero (Eskon versio)
-Parisian moods (kahdelle haitarille)
-Venetsian karnevaalit (kaikkine vaikeine muunnoksineen)
-Meksikon pikajuna (Veikko Ahvenainen)
-Dizzy accordion
-Hot points (Frosini)
-Hot fingers (Frosini)
-Hurmaava kimalainen
-Iloiset kavaljeerit, Jolly caballero
-Musta leski
-Varisevat lehdet
-Valse variete
-Kesäillan valssi (Veikko Ahvenaisen versio)
-Brysselin pitsiä
-TV:n kokoinen haitari
-Kivikin polkka
-Valse brilliante

Niitäpäs tulikin monta. Kaikkia en tarvitse, koska näissä riittää opettelemista vuosiksi. Mutta jos edes vinkkiä saisin että mistä voisin löytää erityisesti nuotit kappaleeseen höyhen ilmassa, niin arvostaisin kovasti. Kiitos ja kumarrus.

pillimees

No joo.. Ei löydy noista yhtäkään mut kalastaja Eemelin valssi löytyy!

NuoriHaitaristi

Lainaus käyttäjältä: pietrodeiro - 12-05-2020, 07:08:05Kyllä noista suurin osa (ja tuhansittain muitakin) pitäisi vielä löytyä tuolta nuottikokoelmistani.

Toisaalta suhtaudun nihkeästi nuottien kopiointiin/ilmaislähettelyyn, joten mieluummin tietenkin myyn niitä (esim. sopivaan "asevelihintaan") ja lähetys hoituu sitten kirjeenä tai pikkupakettina.

Kyllä minä olen noista nuoteista valmis maksamaankin, kun vain saisin ensin tietää mitä nuotteja olisi saatavilla ja mikä on se asevelihinta?  ;D

Koplari

Hei, olen etsinyt Frosinin Dizzy Accordion nuottia. Pystytkö auttamaan?
Terv. Koplari