Suomen Harmonikkaliitto

Uusi Galleria

Aloittaja poikkikulma, 08-09-2017, 16:24:42

« edellinen - seuraava »

poikkikulma

Yritin katsella uutta galleriaa mutta ei näy mitkään kuvat . Onko sielä menosa jotain järjestelyhommaa vai mikä syy kun kuvat ei näy  ???
Mauno  :)

Viljo

Ainakin puhelimella toimi nopeasti ja moitteetta.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

poikkikulma

Minun koneilla näkyy kaksi-viisirivisten kohdalla vain Folder Icon en tiä mitä se tarkottaa mutta mitään kuvia en saa näkyviin , niin kotikone kuin tablettikin näyttävät saman . En osaa näitten tietokoneitten kanssa oikein värkätä voi olla joku omakin moka  ???
Mauno  :)

maukka

Mulla tekee saman Mikrosoftin selaimella mutta ainakin Googlen Chrome selaimella toimii hyvin.
Koita vaihtaa selainta.

olli

Minä pääsen katselemaan, Win 10 Edge-selain!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

poikkikulma

Olen nyt kokeillut tuonne uuteen Galleriaan menoa kaikilla mahdollisilla koneilla pääsyä ja kaikki näyttävät saman tuloksen Haitarien kuvien paikalla lukee vaan tuo Folder Icon , Haitarien nimi kyllä tekstinä näkyy mutta kuvia ei ollenkaan , kokeilin kaikkien neljän poikani koneilla sekä työpaikkani koneilla ja kaikki näyttävät tuon saman . En tiedä sitten missä vika työpaikallani ainakin kaikki koneet ovat ihan viimeistä huutoa , tuota en tosin tullut kysyneeksi onko työpaikallani tuo Win 10 mutta mistään koneesta ei kuvia saa näkyviin uudessa Galleriassa , vanha Galleria näkyy hyvin kaikki mutta uusi ei .
Mauno  ???

Viljo

En kyllä löydä mitään vikaa tai muitakaan ilmoituksia vastaavasta ongelmasta. Päivitykset on tehty, eli ei ole vanhasta versiostakaan kyse. Kaikki siis toimii tältä puolelta. Ainoa, mitä voin suositella on päivittää selain uusimpaan versioon, poistaa mahdolliset adblockit ja scriptisuojat tai tarvittaessa poistaa selaimen aikaisempi historia.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

poikkikulma

No nyt sain toista kautta myös uuden Gallerian kuvat näkyviin , http://www.msn.com niin tuolta kautta näkyy kuvatkin uudessa galleriassa . Ihmettelen vaan miksei enää toimi normaalisti , minä kun oikein tiedä näitten koneitten keinoja . Täytyy pyytää it, miestä työpaikalta laittamaan tuo vanha systeemi kuntoon hän ainakin osaa sitten tämän rakkineen laittaa oikealle "raiteelle " takaisin . :)
Mauno  :)

Viljo

Miten ihmeessä jokin nettisivu vaikuttaa selaimella käytettyjen muiden nettisivujen toimintaan??  :o
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Viljo

Lainaus käyttäjältä: Lispe - 12-09-2017, 16:41:22
Lainaus käyttäjältä: poikkikulma - 12-09-2017, 11:12:42
No nyt sain toista kautta myös uuden Gallerian kuvat näkyviin , http://www.msn.com niin tuolta kautta näkyy kuvatkin uudessa galleriassa . Ihmettelen vaan miksei enää toimi normaalisti , minä kun oikein tiedä näitten koneitten keinoja . Täytyy pyytää it, miestä työpaikalta laittamaan tuo vanha systeemi kuntoon hän ainakin osaa sitten tämän rakkineen laittaa oikealle "raiteelle " takaisin . :)
Mauno  :)
Sama homma täällä, ainoastaan tuon mns:n kautta saa kuvat näkyviin. Käytössä Win7 ja Chrome.

Mikä selainversio?
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Viljo

Ainakin testisivuston mukaan toimii ihan moitteetta... Selainversio oli tosin 60.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!