Suomen Harmonikkaliitto

OSTETAAN: Viljo Vesterinen: Joka miehen harmonikkakoulu

Aloittaja risto, 05-01-2009, 13:44:04

« edellinen - seuraava »

risto

Kustantaja Musiikki Fazer esim. painos 1957.

t.
Risto


Crowbar

Moi !

Huomasin että kyseinen kirja on näköjään tullut myyntiin huutonettiin. Sulkeutuu 01.04.

Ohessa linkki:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101148643

ftamt

Näyttää olevan kiskurihintaan myynnissä!
Toivo

olli

Kallis on. Kiitos Ristolle homman hoidosta aikoinaan!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Viljo

Tulee mieleen taas se sana pikkuporvari... Myy kohtuuttoman kalliilla ja kaikki pitäisi olla ko. henkilölle ilmaista.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

risto

A.o. hlö oli jostakin nähnyt että kyselin kirjaa ja postasi minulle. Hinta on liian kova ja kuntokaan ei ilmeisesti ole hyvä.

Viljo

Joo.. Näitä menee, näitä tulee.. Jos olisi todellinen keräilyharvinaisuus, niin sitten tuote hinnaltaan aivan toisenlainen.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Crowbar

Jos on mahdollista käyttää pääkaupunkiseudun kirjastoja niin sieltä kyseinen kirja löytyy. Itse käytän paljon kirjaston helmet-palvelua (www.helmet.fi). Sieltä on helppo etsiä kaikenlaista harmonikkakirjallisuutta. Kirjan varaus maksaa 0,50 € ja kirjan voi uusia helmet palvelun kautta 6 kertaa jos kukaan ei sinä aikana varaa kirjaa. Tällä tavalla voi lainata kirjaa jopa puoli vuotta :).

risto

Lainaus käyttäjältä: Crowbar - 02-04-2009, 10:38:08
Jos on mahdollista käyttää pääkaupunkiseudun kirjastoja niin sieltä kyseinen kirja löytyy. Itse käytän paljon kirjaston helmet-palvelua (www.helmet.fi). Sieltä on helppo etsiä kaikenlaista harmonikkakirjallisuutta. Kirjan varaus maksaa 0,50 € ja kirjan voi uusia helmet palvelun kautta 6 kertaa jos kukaan ei sinä aikana varaa kirjaa. Tällä tavalla voi lainata kirjaa jopa puoli vuotta :).

Jees. Mulla se on ollut lainassa jo pitkään ja nyt myös koko teos skannattuna. Uusia voi nykyään 3 kertaa jonka jälkeen pitää käydä kirjastossa uusimassa.

olli

Panepas Risto kaksrivisten nuotteja jakeluun! C/F ;)
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

olli

Tähän ketjuun on jäänyt roikkumaan tämä Vesterinen.  Olisko aihetta poistaa?  Hommat on jo ilmeisesti hallussa! :D
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

risto

Lainaus käyttäjältä: olli - 29-06-2009, 20:27:17
Tähän ketjuun on jäänyt roikkumaan tämä Vesterinen.  Olisko aihetta poistaa?  Hommat on jo ilmeisesti hallussa! :D

Ei toki, itse kirja minulta vielä puuttuu. Laitan kyllä itse tähän tiedon kun/jos asia on ohi.