Suomen Harmonikkaliitto

Millä harmonikalla soitat

Aloittaja Viljo, 16-11-2017, 22:02:25

« edellinen - seuraava »

Viljo

Moikka!

Täällä on joskus aikanaan keskusteltu siitä, millä peleillä kukin soittaa. Aika ahkerasti sitä topickia taidettiin täydentää.

Osa tietääkin, että olen käsityömestarikoulutuksessa, ja yhtenä koulutuksen osana on palvelumuotoilu. Tähän liittyen toivon, että pääsisitte vastailemaan oheiseen kyselyyn. Saan tästä pohjatietoa jatkotehtävien tekemiseen. Kysely on englanniksi ja se on avoinna kuukauden.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrHsWvECUa6QM33D5I3vSdQVF0hEGhlcNeQ4IUD5VWuqbErg/viewform
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

olli

Lainaus käyttäjältä: Viljo - 16-11-2017, 22:02:25
Moikka!
Täällä on joskus aikanaan keskusteltu siitä, millä peleillä kukin soittaa. Aika ahkerasti sitä topickia taidettiin täydentää.
Osa tietääkin, että olen käsityömestarikoulutuksessa, ja yhtenä koulutuksen osana on palvelumuotoilu. Tähän liittyen toivon, että pääsisitte vastailemaan oheiseen kyselyyn. Saan tästä pohjatietoa jatkotehtävien tekemiseen. Kysely on englanniksi ja se on avoinna kuukauden.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrHsWvECUa6QM33D5I3vSdQVF0hEGhlcNeQ4IUD5VWuqbErg/viewform
Yritin vastata, en hallitse englanninkieltä, joten en tiedä menivätkö vastaukseni oikein!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Viljo

Täytyy kyllä sanoa, että suomalaiset ovat olleet poikkeuksellisen ahkeria tämän kyselyn kanssa. Hieno homma!
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Kari Luukkonen

Minulla on GIULETTI Super Casotto hyvät tango äänet.

Pekkapuupää

Minulla on joku venäläinen 3-rivinen kromaattinen harmonikka, soi hyvin, kuulostaa hyvältä. Seuraavaksi yritän ostaa italialaisen 3-rivisen.

Viljo

Lainaus käyttäjältä: Pekkapuupää - 12-02-2024, 22:35:55Minulla on joku venäläinen 3-rivinen kromaattinen harmonikka, soi hyvin, kuulostaa hyvältä. Seuraavaksi yritän ostaa italialaisen 3-rivisen.

Italialaisia 3-rivisiä kromaattisia on Suomessa kovin vähän, jos ei mennä sinne 1920-luvun harmonikkoihin. Taitavat kaikki uudet ja viime vuosikymmeninä tuodut olla 5-rivisiä.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!