19-09-2021, 07:37:53

Uutiset:

31.7.2021 - Vapaalehdykän foorumi päivitetty uusimpaan versioon. Kirjautumisessa on ilmennyt ongelmia. Pääset kirjautumaan sivustolle vapaalehdykka.net/forum/index.php?action=login

Suomen Harmonikkaliitto

Myynti-ilmoituskeskustelu

Aloittaja olli, 25-08-2014, 21:58:57

« edellinen - seuraava »

Teme

Viipurin sarvimalli näköjään myynnissä.  Omaan silmään näyttää että sarvetkin ois aidot. Harvemmin enää näitä sarvellisia sarvimalleja tarjolla.

https://www.tori.fi/varsinais-suomi/Viipurin_soitintehtaan_harmonikka_80007260.htm?ca=18&w=3
Weltmeister Supita, Paolo Soprani Professional Cassotto, Kouvolan Hopeahäkki casotto -79, Kouvolan 25 maestro -57, Joles Pelle Star -49

poikkikulma

Nopeasti lähti Sarvimalli kun ei ehtinyt edes näkemään mikähän sille oli hinta ja missäpäin Suomea oli myynnissä  :) Mauno

poikkikulma

Kyllä noita Kravattimalleja vaan riittää yhä myytäväksi , jälleen on kaksikin erilaista Kravattimallia myynnissä tuo vaaleanpunainen on mukavan värinen kyllä mutta hintaa ei ole sille määrätty mutta tuo toisen hinta on kyllä ihan pilvissä tuskinpa tuosta kukaan maksaa noin paljoa kun muutenkin vanhojen Haitarien hinnat on ihan alamaissa ollut jo pitkään eikä nuo Kravtit ole paljoa sen kummempia Haitareita kuin muutkaan ???
Tuolla aikaisemmassa jo myyntiin tullessa Viipuri Sarvimallissakin , ihan ihmeellinen häkki itse tehty tilallle ja sarvetkin tietenkin poistettu siitä on melko "aneemisen " näköinen Sarvimalli ihan tulee paha olo kun tuommosia kattelee niin rumaksi on pilattu komia Haitari .
Mauno >:(

ftamt

Osittainen tuho on käynyt vanhoissa haitareissa, kun ei ymmärretä korjata oikein. Ei tuo Viipurin kravattikaan alkuperäisessä kunnossa ole. Siihen on tehty Kouvolan Kravatin häkkiä muistuttava häkki. Musta värikin tuntuu omituiselta, että onkohan jälkeenpäin maalattu.
Toivo

Viljo

Lainaus käyttäjältä: ftamt - 17-06-2021, 17:10:49Osittainen tuho on käynyt vanhoissa haitareissa, kun ei ymmärretä korjata oikein. Ei tuo Viipurin kravattikaan alkuperäisessä kunnossa ole. Siihen on tehty Kouvolan Kravatin häkkiä muistuttava häkki. Musta värikin tuntuu omituiselta, että onkohan jälkeenpäin maalattu.
Toivo

Katsoin samaa. Kuvassa näkyi muutaman kirjaimen irronneen. Niin ei voi käydä alkuperäisillä harmonikoilla, sillä Viipurissa kuviot tehtiin upotuksina ja kaiverrukset maalattiin. Ei käytetty erillisiä kiinnitettävä kirjaimia.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

poikkikulma

Huomasin minäkin sen Toivon kommentoiman Viipuri Kravatin , kyllä sitäkin oli entrattu aika raskaalla kädellä tuskinpa mustaa Kravattimallia on Viipurissa tehty ja tosian nuo Viljon kommentoimat kirjaimetkin ei varmaankaan ole Viipurista lähtöisin nekään.kas kun ei ole laitettu niitä postiluukkuihin käytettäviä kirjaimia niitäkin on joissakin haitareissa näkynyt heeh no nämä tee-se itse miehet keksii vaikka mitä mutta ei hyvältä näytä surkeus sentääm  ??? Äkkiä ne sieltä kyllä lähtivät Kouvolan vaaleanpunainen Kravatti Kukkola sekä Viipurin Kravattikin taisivat halvalla mennä kun Kukkolan hintakin oli vain 200 e , ei tainnut poika tietää niiden oikeaa arvoa halvalla taisivat mennä kaikki  ::)
Mauno  ;)

TLinden

Lainaus käyttäjältä: poikkikulma - 18-06-2021, 12:49:47kas kun ei ole laitettu niitä postiluukkuihin käytettäviä kirjaimia niitäkin on joissakin haitareissa näkynyt heeh no nämä tee-se itse miehet keksii vaikka mitä

"AMURI"-merkkisiä on noilla postiluukkukirjaimilla näkynyt useampia myynnissä. Ovat olleet uudelleenbrändättyjä neuvostoliittolaisia turistihaitareita, että olisiko tässä ollut tee-se-itse-miehen sijaan joku oikein liiketoimintaa yrittänyt harrastaa?

TLinden

Joku on todellinen optimisti... Kuvan ja hajuhaitan perusteella voi olla vaikea päästä eroon edes ilmaiseksi. Että 60 euroa, olisiko itse kirpputorilla sen mennyt maksamaan? ;D
https://www.tori.fi/pohjois-savo/Haitari_85610821.htm?ca=18&w=3

Itsellä ei ole Zarja2:sesta kokemusta. Onkohan missä tehtaassa tehty turistipeli, olikohan pianopelien tehtaita muitakin kuin Akkord ja "Punainen Partisaani"? Tämä poikkeaa molempien tehtaiden tuotteista, mitä itse omistan.

TLinden

23-07-2021, 12:21:31 #848 Viimeisin muokkaus: 23-07-2021, 12:29:31 käyttäjältä TLinden
Suurempi optimisti, ellei jopa ostajan huijausta yrittävä löytyi vielä täältä:
https://www.tori.fi/pohjois-savo/Harmonikka_85416692.htm?ca=18&w=3

Ehkä kuitenkin todellisuudessa ei tiedä, mitä on myymässä. Pitäisiköhän tarjota kaverille myytäväksi kaksi samanlaista, mitkä itseltäni löytyvät ja ehdottaa provikkapalkkaa. Jos 300 eurolla näitä saa myytyä kappaleelta, niin... Ja meinasin jo Viljon ohjeiden mukaan antaa omani jätteenkäsittelylaitoksen kierrätettäväksi, mutta nämähän ovatkin varsinainen kultakaivos.