Suomen Harmonikkaliitto

Viljolle ehdotus:

Aloittaja Armando Bugari, 17-11-2009, 21:17:34

« edellinen - seuraava »

Armando Bugari

Mitäs, jos avaisit Viljo uuden osion: "Proudly presents", omat soitot.

"HooTee" taitaa olla ainoa, joka omiaan täällä ansiokkaasti tuonut alttiiksi muille "palstalaisille".

Aloitappa vaikka ihan itsestäsi - kuuluu mielestäni melkein virkaasi. Menee hyvät soitot hukkaan, jos on piilossa harvemmin luetuilla triideillä. Uskoisin, että tästäkin porukasta löytyy jokunen uskalias ja ehkä soittotaitoinenkin?

- Minua älä sitten syyllistä, olen vain iloinen haitaridiletantti ja äänitteitäkään ei löydy - haukun kyllä sitten kehnot lyttyyn ja kehunkin jos kolahtaa:-). Voin vaikka toimia yleisenä sylkykuppina.



Viljo

Menisikös se enemmän tuohon Ovi lavalle -kategoriaan? Hieman sisältökuvausta muuttaisi. Ilmaise itseäsi -palsta tjmvsp... Topicin voi joku muu toki aloittaa. Mulla on aika takki tyhjä näinä päivinä kirjotella.. On tuo blogikin päivittämättä pitkän aikaa ollut...
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: Viljo - 17-11-2009, 21:24:34
Menisikös se enemmän tuohon Ovi lavalle -kategoriaan? Hieman sisältökuvausta muuttaisi. Ilmaise itseäsi -palsta tjmvsp... Topicin voi joku muu toki aloittaa. Mulla on aika takki tyhjä näinä päivinä kirjotella.. On tuo blogikin päivittämättä pitkän aikaa ollut...

Älä yritä livistää, Sinä olet kapellimestari!