Suomen Harmonikkaliitto

Tosca myynnissä

Aloittaja olli, 29-07-2009, 14:49:28

« edellinen - seuraava »

olli

Panin Toscan huutonettiin.  Päätin keskittyä viisriviseen.  Tosca on siis C/F-vireinen.  Ei ole kovin hintava, sinne vaan huutamaan! ;)
PS  Ostin siihen uudet remmit! Laukkua ei ole.
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: olli - 29-07-2009, 14:49:28
Panin Toscan huutonettiin.  Päätin keskittyä viisriviseen.  Tosca on siis C/F-vireinen.  Ei ole kovin hintava, sinne vaan huutamaan! ;)
PS  Ostin siihen uudet remmit! Laukkua ei ole.

Pitkästä aikaa Huutonetissä piipahdin. Huomasin, ettei Olli ole saanut Toscaa myytyä. Vähän hassua, jos tuohon hintaluokkaan saa toimivan ja hyväkuntoisen vähänrin.

Pitäiskö Olli Sinun antaa vähän enemmän kaupallista infoa? Eikös se Sinulta käy?



risto

Ja myy Olli ne remmit vaikka erikseen niin voit myydä haitarin halvemmalla luulisin ...

olli

Vastasin jo tuonne Armandon viestiin.  Ei mulla ole niin hirveää hinkua myydä, menee jos on mennäkseen. :D
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

risto

Lainaus käyttäjältä: olli - 27-09-2009, 14:54:47
Vastasin jo tuonne Armandon viestiin.  Ei mulla ole niin hirveää hinkua myydä, menee jos on mennäkseen. :D

No vastaillaan vaan ristiin. ;D

olli

Aikaa on mennyt ja Tosca on edelleen hyllyn koristeena.  No siihen se taitaapi jäädäkin.  Itse keskityn kyllä jatkossa viisriviseen.  On sen verran hyvä opettaja ja kiinnostus menee sen viisrivisen suuntaan.  Vaihdan vielä pelin kevään aikana uuteen, siis tämä nykyisen Traviatan siihen Bugarin Silveriin (rahoitus on vielä vähän auki)!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!