Suomen Harmonikkaliitto

Kiitokset Viljolle - vapaalehdykän perustajalle

Aloittaja olli, 05-06-2013, 13:48:56

« edellinen - seuraava »

olli

On tämä mahtava foorumi ;D  Itse olen harmonikan harrastaja, kiinnostuin haitarista jo 1950-luvulla kuunnellessani isäni soittoa ja vanhoja hienoja savikiekkolevyjä.  Viljohan perusti muusikoiden nettiin harmonikkahuoneen, johon hoksasin liittyä 2.4.2007.  Myös liitolla oli keskustelufoorumi, johon osallistuin - sehän on nykyisin lakkautettu.  Samoin jonkin aikaa pysyi pystyssä hanuristit.net.  Täydellisin on tämä vapaalehdykka.net ja tämä foorumi.  Rekisteröidyin ensimmäisten joukossa 2.1.2009.  Olen saanut sanomattoman paljon tästä foorumista; historiatietoa, soittotekniikkaa, teoriaa, nuotteja... väliin on tullut mieleen, että kaikki on jo kertaalleen käsitelty - mutta ei ole.  Viimeisin hieno juttu oli tämä keväinen "teoriakokonaisuus" (kevätlinnut). :D  Kokonaisuutena vielä tämä runsas haitarikavereiden joukko, oma sähköpostiosoitteistoni on täydentynyt valtavasti.  Vaihdamme myös maileja keskenämme - mikä myös on mahtava juttu ;)

Joka kerta, kun kirjaudun, on myös useita vierailijoita foorumilla.  Kehotankin kaikkia rekisteröitymään - se kannattaa - sillä silloin saa tästä foorumista irti paljon enemmän ;D

Siis suuret kiitokset sivuston perustajalle - Viljolle!

PS Paljonko on rekisteröityneitä tällä hetkellä?
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

ftamt

Voiko tämän enää paremmin sanoa!
Toivo

Viljo

334 jäsentä tällä hetkellä. Monet heistä ovat rekisteröityneet yhden asian takia (harmonikan myynti esim.) Lukijoita on toki paljon enemmän. Joka kuukausi vierailijoita on yli 6000 ja foorumi on eniten käytetty sivuston osa.

Muuten - Kuten luitte Hanuri-lehdestä, on Harmonikkainstituutti saanut F-musiikin harmonikkateosten oikeudet. Siellä on mm. tämä Suuri harmonikkakirja, mikä on puuttunut kirjakaupoista vuosia. Laitoin Kimmo Mattilalle jo viestiä, että haluan tämän tuotteen myyntiin. Saa nähdä mitä vastaa.

Ja kiitos Olli! Kyllä tämä vielä kehittyy kunhan vaan ehtii tehdä. Tällä viikolla laitoin Galleriaan muutaman uuden kuvan. Nyt kuitenkin saunomaan, syömään päivällistä (= venähti yöpalaksi) ja aamulla partioleirille.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

juksa

Kyllä näin on, voin yhtyä edellä annettuun palautteeseen Viljon uurastuksesta !
Täällä on uskomaton määrä eri aihealueita, joista varmasti  löytyy jokaiselle jotakin mielenkiintoista ja tietoa lisäävää.

Kiitokset Viljolle !
Terv. Juho

poikkikulma

Samaa mieltähän täälläkin ollaan täältä olen saanut monenlaista virikettä ja tietoakin kaikesta soittamiseen ja Harmonikkoihin liittyvää ja vähän muutakin  :D toivotaan menestystä jatkossakin  :o Poikkikulma