Suomen Harmonikkaliitto

Kesän Ylläksen leiri

Aloittaja Melodix, 10-04-2013, 20:23:25

« edellinen - seuraava »

Melodix

Heps.
Kiinnostaisi tuo Ylläksen leiritys, vaan minkälainen meininiki siellä on. Olli ainakin näkyy olleen
mukana.  Minkälaisia tasoryhmiä siellä on ja kuinka ilmoittautuminen vai onko jo myöhäistä?
Löysin kyllä sivuilta ilmoituksen, vaan miten mukana olleiden omakohtaiset tunnelmat ko. leiristä,
kertokaahan.

olli

Leiri on minulle ollut mahtava kokemus.  Olen ollut varmaan neljä kertaa.  Osanottajia on monentasoisia - aloittelijoista mestareihin.  Itse olen harrastaja.  Opettajat ovat ammatti-ihmisiä: Tatu Kantomaa, Reijo Kumpulainen, Janne Lindgren ja Heidi Haapasaari.  Jokainen osanottaja saa haluamaansa opetusta.  Itse olen ottanut joka kerta jonkin itselleni "haastavan" kappaleen, jota olen sitten opettajan johdolla harjoitellut.  Aiempina vuosia paikka on ollut "Äkässolmu" - nyt sitten "Ylläsjärven tunturihotelli".  Se on minullekin uusi kokemus.  Leiri kestää viikon, joka ikinen päivä soitetaan klo 9-17 (siis jos haluaa harjoitella).  Tatu vetää aina "teoriatunteja" aamuisin.  Harjoitellaan joku yhteissoittokappale, jossa Tatu antaa erinomaista opetusta.  Halukkaat voivat osallistua "konsertteihin", tämä ei siis ole mitenkään pakollista.  Nyt en ensi kesän jutuista tiedä.  Kannattaa kuitenkin ehdottomasti ilmoittautua.  Leiri täyttyy, voipi olla, että on jo täynnä :D  Leirin järjestää Kolarin kansalaisopisto.

Kävin Kolarin kansalaisopiston sivuilla :( - valitettavasti leiri on jo täynnä ???  Sinne voi kuitenkin ilmoittautua varasijalle ;)
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Melodix

No kyllä ainakin tuo sinun tuntumasi leiristä näyttäisi olevan kannustava, harmi vain että olen luultavasti myöhässä. Yritetään kuitenkin ja ellei onnistu katsellaan kesän muita "soittoleirejä".
Kannanotosta kiitellen.

olli

Tervehdys!