Suomen Harmonikkaliitto

Nuo nimimerkkien kuvat...

Aloittaja eikkajuhani, 05-09-2014, 15:54:40

« edellinen - seuraava »

eikkajuhani

Täytyypi sanoa että mulla myös on Casoton kuva häippässyt, varmaan jonnekin bittiavaruuteen, - en ole tosiaankaan mitään säätöjä sen suhteen tehnyt... :( :(

Eikkajuhani
Onnellinen on se joka omistaa toimivan hanurin...tai jopa pari...

Viljo

Ei ole kukaan tehnyt mitään säätöjä, joten itsekin vähän ihmettelen tilannetta. Kahdella muullakin on lähtenyt, mutta ei kaikilla. Ei voi tällä haavaa muuta kuin laittaa kuva uudestaan.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

htoyryla

Lainaus käyttäjältä: Viljo - 05-09-2014, 16:04:29
Ei ole kukaan tehnyt mitään säätöjä, joten itsekin vähän ihmettelen tilannetta. Kahdella muullakin on lähtenyt, mutta ei kaikilla. Ei voi tällä haavaa muuta kuin laittaa kuva uudestaan.

Kannattaisi sieltä serveriltä tutkia mitä siellä on tapahtunut. Katsoa webbisivulta sen kuvan url ja sitten serveriltä että löytyykö se kuva sieltä. Katoaako tiedosto, muuttuuko sen oikeudet vai onko itse linkissä vikaa.

Jaa... nuo eivät olekaan suoria linkkejä kuvatiedostoon, vaan skriptiin joka hakee kuvan. Menee vähän mutkikkaammaksi tutkia, mutta kyllä se siltä pitäisi olla selvitettävissä mitä siellä tapahtuu. Kuvat on liitetiedostoja ja numeroitu. Siellä on varmaan tietokannassa tiedot siitä mikä tiedosto vastaa mitäkin liitenumeroa. Eikkajuhanin avatarin liitenumero on 1057 (mikä siis ei toimi) ja esimerkiksi minun 1591 (mikä toimii).

Viljo

Ajoin avatarien ja liittekuvien korjauksen. Ilmeisesti jotain hässäkkää siellä oli, sillä toimimattomia tiedostoja oli jonkin verran. Nyt ajon jälkeen en kuitenkaan löydä puuttuvia tiedostoja (koska ajo ilmeisesti poisti ko. tiedostot). Jos jotain kuvia hävisi, niin pahoittelut siitä. Tutkailen vielä logeja tarkemmin, kun ehdin.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

eikkajuhani

Tälläsinpä uudelleen tuon Casottoni kuvan, oli ensin vähän vaikeeta... nyt näkyypi ! ;)

Eikkajuhani
Onnellinen on se joka omistaa toimivan hanurin...tai jopa pari...