Suomen Harmonikkaliitto

Haitareiden hinnat

Aloittaja Rutanen75, 23-08-2018, 20:23:55

« edellinen - seuraava »

Rutanen75

Moi kaikki,tiedustelisin kyseisten hanureiden hintoja kun jäi perikunnalle ja ei oikeen olla pelimanneja...että jos joku keräilijä kaipaa ja onhan siinä soittopelejäkin..ite kun en mitään nuista tajua.

Tommi87

Realistinen hinta varmasti 500e/kpl. Jos kohtuullisella ajalla haluaa eroon. Paitsi Soprani 50e. Toki kun myy vähänkään kalliimmalla niin myös myyntiaika moninkertaistuu.

Rutanen75

sitten ois vielä nuo

Periskooppi

Hei! Harmonikkaliikkeillä on tietääkseni olemassa sellainen palvelu, että arvioivat soittimien arvoja mm. perunkirjoitusta varten.
Miltei kaikkien kuvissa olevien kaltaisia pelejä on myytävänä Tori.fi-sivustolla (hakusanoja: harmonikka, haitari, hanuri), ja minusta vaikuttaisi, että osa soittimista olisi kyllä reilusti arvokkaampia kuin 500€, mutta myyntiajat voivat olla pitkiäkin?

Viljo

Moi,

Kyllä osa soittimista on lähempänä 1000 euroa kuin 500 (Kouvola ja Lasse Pihlajamaa varsinkin). Osa on puolestaan juuri tuota 50 e luokkaa.

Kerään näitä Oy harmonikan sarjanumeroita. Haluaisitko antaa Kouvolan pelin sarjanumeron ja muutamat muut tiedot, niin lisäilen ne siten tähän sarjanumerolistaan? https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FZuj-mN5JAAMxLkqI6Pmj5S5tG25WYHq90mQHQ_2WYU/edit#gid=2140649479  Tarvittavat tiedot löydät otsikoista. Kuvassa näkyvät asiat voin täyttää itse.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Rutanen75

Mistähän mä löydän sen valmistusnumeron tuosta kouvolalaisesta ja mitä muuta tietoja tarviit??tuo puinen salkku mua kiinnostas kans tietää että mikähän stoori sillä on,eipä hoksannu aikoinaan kysellä isäukolta ja nyt on jo myöhäistä...

Rutanen75

Et jos joku on kiinnostunut niin eikun yhteyksiä ottamaan ja tarjoomaan..pakko ei oo myydä mitään joten 200e tarjoukset kouvolan ja pihlajamaan peleistä voi unohtaa...kaikkiin hanureihin löytyy laukut myös mukaan.

Viljo

Sarjanumero löytyy bassopuolen takayläkulmasta stanssattuna.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!