Suomen Harmonikkaliitto

Entäs jos...

Aloittaja eikkajuhani, 08-04-2014, 11:16:32

« edellinen - seuraava »

eikkajuhani

Oliskohan tänne mahdollista ladata tuolta kesäkuukausilta jotakin hauskoja tapahtumia, tietenkin Hanurimusiikkia ! Vaikkapa ihan pelkkiä linkityksiä ??  Esimerkiksi juhannuksen vietoista, rannoilta, mökeiltä, tai vaikkapa talkoomusiikkia !  Tällaistahan on kesäisin Suomi pullollaan.  ::) :-\ :)

eikkajuhani
Onnellinen on se joka omistaa toimivan hanurin...tai jopa pari...

Viljo

Täällä jossain foorumilla on aiheketju, missä oli näitä linkityksiä. Muistaako joku millä nimellä se oli ja missä? Uutta aluetta ei tarvitse minun mielestäni erikseen perustaa. Linkit toimivatkin parhaiten, koska kannattaa käytää isojen yritysten palveluja videoiden ja kuvien julkaisuun (esim. youtube, vimeo, jne.)
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

olli

Olohuoneen Sohvalta löytyy video-otsikko.  Olen Viljon kanssa samaa mieltä, että jotain Youtuubin tai vastaavan kautta sitten vain niitä "juhannus" ym. soittoja kehiin :D
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

eikkajuhani

Kerroppa Olli tarkemmin, kun ei minulla aina heti sytytä - siis sohvalta löytyy - ?  Miten menetellä, siis You tube ok. entäs sitten ??  Tässä nyt vähän tyhmistelen ja oikeasti en juurikaan hallitse näitä toimintoja....  ::) :-[ ;)

eikkajuhani

olli

Youtuubiin voi tehdä "elokuvan" eli kuvaa (tai valokuvia) ja musiikkia.  Vaatii luonnollisesti rekisteröitymisen sinne youtuubiin.  Sieltä voi sitten laittaa linkin sinne sohvalle video-otsikon alle :D
Se otsikko on "Hanurivideot" ja löytyy "Sohva" otsikon alta.  On linkkejä ja kommentteja kertynyt 9 sivun verran ;D
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

eikkajuhani

Tämä selvä, siis Hanurivideot ja sieltä löytyy, selkis kiitos !! :) ;) :D

eikkajuhani