Suomen Harmonikkaliitto

Ongelmia, hidasta

Aloittaja olli, 10-03-2011, 15:33:17

« edellinen - seuraava »

olli

Viljo jo ongelman tietääkin; panen kuitenkin tänne viestin.  Latautuu hitaasti, yleensä on hidastunut.  Sivun ulkoasun muutoksen havaitsin eilen illalla;  mainokset olivat poistuneet, yläosa oli ruudun oikeassa laidassa ja varsinainen keskustelualue ruudun vasemmassa laidassa.  Sama homma käytti sitten IE tai Firefox-selainta!  No Viljo ratkaissee ongelman pikipäin, ettei tekniikka estä sivuston vankkaa suosiota! ;)
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Johan

Kyllä täällä on pelittänyt kaiken aikaa mukavasti, oletko varma, että ongelmia ei tule oman koneesi takia?

Viljo

Vika ilmenee toisinaan eikä vain minulla. Kaikki koodaukset eivät ole oikein tod. näk. Tilannetta selvitetään.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Viljo

Erittäin outo ongelma. Jos jollakulla esiintyy ongelmia kuten:

- selvää hidastumista nimen omaan foorumia ladattaessa
- sivu ei lataudu ollenkaan tai vajaavaisesti (elementtejä ei lataudu yms.)

Laittakaa paluuviestiä tähän aiheeseen ja kertokaa, mikä palveluntarjoaja teillä on (saattaa liittyä vikaan).

olli

Nyt toimi taas moitteettomasti, myös mainokset näkyvät ja sivuston ulkoasu on moitteeton.  Suht nopeasti aukes!

ftamt

Minulla pelaa kaikki hienosti, mutta koneeni ei etsi valmiiksi uusimpia viestejä, vaan otsikot
täytyy selata, jolloin lukemattomat viestit tulevat näkyviin. Epäilen kuitenkin omaa kannettavaani ensimmäisenä.
Toivo

Johan

Lainaus käyttäjältä: Viljo - 10-03-2011, 19:31:06

Laittakaa paluuviestiä tähän aiheeseen ja kertokaa, mikä palveluntarjoaja teillä on (saattaa liittyä vikaan).

Operaattori on Saunalahti, ainoat esiintyneet ongelmat ovat nuo sähköpostitse raportoimani sekoilut mainosten kanssa 7.3, latautuminen ollut kaiken aikaa ok.

htoyryla

Joo, mullakin on ollut niin epämääräisiä havaintoja ettei niissä ole edes järkeä. Päivällä kokeilin vaihteeksi Firefoxilla, kun kaikki oli pelannut normaalisti Safarilla. Sitten ei pelannut kummallakaan vähään aikaan. Mutta en hahmota tuosta nyt itse mitään tolkkua. Voi myös olla muu satunnainen nettikatkos.

Dragspel

IE on selaimena, eilen illalla havaitsin eka kerran hidastumisen. Tänään päivällä toimi ihan jouheasti, mutta nyt illalla taas kaikki tuntuu takkuavan. Mainoksia ei näy minullakaan ja ylä- ja alaosiot ovat Ollin aikaisemmin mainitsemalla tavalla "ristissä". Tämän vastauslaatikonkin avautuminen kesti minuuttikaupalla. Toivotaan, että vika löytyy.  :)

Dragspel

Nyt toimii ihan normaalisti, sivun asettelukin OK.

Viljo

Mitenköhän se voisi olla satunnainen nettikatkos, jos ongelma kohdistuu juuri tiettyyn url:iin ja saattaa toimia toisaalla, mutta ei toisaalla. Ongelma poistuu minullakin aina silloin tällöin. Kuten nyt toimii varsin hyvin. Eilen illalla oli hidastelua. Erittäin outoa.

oki

Lainaus käyttäjältä: Viljo - 10-03-2011, 19:31:06

Moi
Eilen 10.03 oli todella hidas latautumaan ja mainokset oli pois
tänään näyttäisi pelaavan normaalisti ainakin dna verkossa.

olli

Nyt toimi taas moitteettomasti! ;)

kallek

Mulla nämä sivut olivat eilen hitaita ja nyt ihan tosi hitaita. En päässyt äsken kirjautumaan sisälle. Ei tullut virheilmoitusta. Ei vaan kerta kaikkiaan tapahtunut mitään. Suljin netin ja avasin uudestaan. Nyt sivut aukesivat ja olin valmiiksi sisään kirjautuneena. Mutta hidasta on. Sivujen aukeaminen kestää monta minuuttia. Minulla käytössä Härkätien puhelimen lankaliittymä. Käyttää tietääkseni DNA:n palvelinta.

Viljo

Toistaiseksi kaikki ongelmat ovat ilmenneet Elisan (Saunalahti) ja DNA:n verkoissa.

kallek

Nyt sitte alko taas toimimaan.

htoyryla

Mulla on Tukholmassa virtuaaliserveri, voin kokeilla sieltäkin. Ainakin nyt toimii sieltä ihan ok, kuten täältäkin.

Johan

Tänään on ollut vaihtelua, joka toinen kerta keskimäärin foorumi toimimaton, kaikki muut palvelut pelittää, joka toinen kerta yritettäessä taas kaikki ok.
Minulla ei ole ollut hitautta havaittavissa, vaan foorumiin ei yksinkertaisesti pääse lainkaan, "onneksi" tänään voi välillä luoda sohjoa pois pihasta;)

olli

Nyt on jälleen ongelmia.  Mainokset ovat hävinneet ja sivusto "siksakissa", kuten aiemminkin.  Mulla on Soneran kiinteä laajakaista, mutta luonnollisesti se kulkee paikallisen puhelinlaitoksen verkossa, joka on DNA (Oulun Puhelin).  Hidasta on luonnollisesti, odotelin, mutten mitannut sekuntaattorilla aikaa. ;)

kallek

Joo-o. Hidasta on. Kattelin kellosta 3 sivunvaihtoa. Latautuminen vähän yli minuutti / sivu.